a small gift

Včera jsem byla velmi mile překvapena. Tazzík mi dal nenápadnou krabičku, prý je to kravina.
    Přesto jsem jí s nadšením otevřela a zůstala mi pusa dokořán. Tazzík se smál (hajzlík jeden). Byla to ta peněženka co jsem našla, když jsem brouzdala na Aukro.cz..

Opravdu jsem nečekala, že by ji vydražil, jako vždy jsem si myslela jedním uchem tam a druhým ven.
    Chyba lávky, i po těch letech mě umí pořádně překvapit.


To tlačítko prostě nějak upadlo, samo!


Co říkáte? Je pravá nebo ne?
   Tazzík se prý radil a měla by být pravá. Ale mě je to v celku jedno, je krásná, velká a vše se mi tam bez problémů vejde.

Tínka



Ps.: omlouvám se za kvalitu fotek.
Pss.: nemáte nějaký dobrý program na úpravu fotek? (jednoduchý)
  

0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)