new watch

Po prací stráveném víkendu jsem se rozhodla si udělat radost.
   Šla jsem se podívat po krámech, co kde mají nevého. Už dlouho jsem si říkala že bych si mohla koupit nové hodinky. Ty co mám už jsou v hrozném stavu. Strojek je perfektní a šlape jako nový, jen ten pásek už opravdu přesluhuje. Chtěla jsem si koupit nový, ale na můj typ od Axentek už nedělají, jiný pasek od této značky by se musel upravovat a navíc se mi nijak zvlášť nelíbil.
   Tak jsem se vydala hledat nějaké nové, ale ne moc drahé, protože v mojí praci bych je za krátkou dobu zase zničila. V jednom krámku BenTime jsem objevila akci -20% na všechny hodinky. Líbilo se mi několik druhů. Zkoušela jsem jako divá, mám totiž malé zápěstí a líbí se mi velké hodinky.

  A voala tady máme výtěze!



 




 
 
 

Tínka

 

0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)