Amy Winehouse

Při bloumání na netu jsem narazila na "posmrtnou" kolekci oblečení od Amy.
Je to velmi ženské a elegantní! Docela mě překvapila. No abych se přiznala čekala jsem něco více ulétlého. Ale jinak se mi její oblečení moc líbí.
Posuďte sami...




Celou kolekci naleznete ZDE

Tínka

7 komentářů:

Káťa řekl(a)...

Anglické takové :)

Michaela řekl(a)...

Za ten rámeček jsem mega moc ráda hrozně se mi líbí:)) Akorát když bych ho chtěla dát na výšku tak to I<3NY bude otočený:/:D
Jinak z kolekce se mi líbí tak ty šaty:)

Ceady řekl(a)...

ty šaty se mi líbí, ale jinak to tedy není můj šálek čaje

Juli řekl(a)...

pěkné, takové jednoduché :)

Nikol řekl(a)...

tak tohle bych od ní opravdu nečekala...ale moc se mi to líbí =)

Unknown řekl(a)...

mne sa to celkom paci. Je to cierne tak to staci :D

Cookie řekl(a)...

moc pekne veci!

http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)