Loučení!

Takže dnes už je to definitivní, odcházím, loučím se s mim dosavadním operátorem - Vodafone - bohužel tak kde jsem koupila baráček nemá signál. Což mě velmi mrzí, no byla jsem spokojená a taky mi od nich chodil ten nejvíc ulítlej časopis ČiliChili. :(
Zde malá ochutnávka. Dodávili mi ho domů s tima nejvíc dárkama.

Takže sbohem Vodafone a vítej O2!

Ten jediný tam má signál, navíc tarif mám stejný a číslo mi převedou.
A mohla jsem si vybrat telefon za korunu! Juch
Vybrala jsem si Nokii C3. Sice starší model, ale nechci dotykový displej a moc jsem chtěla qwerty klávesnici.

Fotky na živo již (snad!!) brzo uvidíte.
Papa

2 komentářů:

Cookie řekl(a)...

je skvely moja mamina ho ma!

http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Unknown řekl(a)...

Tuhle Nokii mám a je skvělá, nedám na ní dopustit, takže sis vybrala dobře! :)

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)