Olsen style

Jelikož jsou prostě holky Olsen nádherné a je to prostě moje srdcovka, tak sem přidávám pár fotek pro inspiraci :)












Tínka

7 komentářů:

Ceady řekl(a)...

já mám právě ta skvělá drahá sluchátka :D http://thelifeofceady.blogspot.com/2011/09/quandary-part-2.html

a co se týče brýlí, tak mám zase problém s těma slunečníma, protože mám moc velkou hlavu a jen málo brýlí se dělá extrémně velkých za přijatelnou cenu :D

oomph. řekl(a)...

i could seriously browse photos of them all day long and not get tired of them! always so stylish :)

[oomph.]
You're Invited: fall in love with mark.

Teresa Starling řekl(a)...

Ony jsou užansé , miluju MK ♥
jen obrázky by mohli být větší

Tina řekl(a)...

bohužel za velikost obrázků nemohu..
taky jsem si říkala že jsou malé.. :(

Audrey Leighton řekl(a)...

they're amazing.

FRASSY

Fabrizia Spinelli řekl(a)...

The Olsen twins are so stylish, I like them! Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

Cosa mi metto???

fashion-meets-art řekl(a)...

wow, i like your blog so much. it's so special. also your design. if i discover a member list, i'll following you! follow back?
wish you a wonderful day.
maren anita

www.fashion-meets-art.blogspot.com

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)