What's in my bag?

Jelikož se v práci nudím tak jsem jen tak nafotila obsah mé kabelky, tak omluvte kvalitu prosím. Málo světla..
Ráda koukám co nosí ostatní a jestli tam náhodou nenajdu nějaký dobrý nápad co ještě do kabelky přihodit :)

Tuhle kabelku jsem si přivezla z Itálie, kde jsme byli letos na dovolené. Je v "nude" barvě. tak se hodí skoro ke všemu. Mám ráda objemné kabelky, jelikož občas vyrazím na menší nákup bez tašky a igelitka se mi nechce kupovat, tak to prostě naházím do kabelky a jdu. Hlavně vám dám jednu radu! Když koupíte kilo cukru, litr mléka, chleba, rohlíky, nějaký salám a pár jogurtů nezapomeňte vyndat peněženku dřív než tam ten nákup naházíte! :D

 Takže co se tam vlastně v té kabele ukrývá?


 Seznam z leva do prava. 

  • zelená taštička na takové ty drobnosti (balzám na rty, sponky, tampóny,...)
  • igelitka! :D
  • dokladovka
  • peněženka
  • klíče
  • kapesníčky
  • deštník kdyby bylo nejhůř (když fouká větší vítr je úplně na prd)
  • externí harddisk
  • háček na kabelku (taky z Itálie)
  • i-pod (bez něj bych byla ztracená)
  • flash disk s krystaly od  Swarovského
  Moc velký seznam to není, ale aspoň něco. Copak skrýváte a taháte s sebou v kabelce??

Tínka

7 komentářů:

Kik:) řekl(a)...

i-pod!!bez toho ani ja neprežijem:P

Julie Ann Lozada řekl(a)...

so cute stuff!

It’s a GIRL Thing

Join my 200+ Followers Giveaway

Julia řekl(a)...

Bez Ipodu bych se taky neobešla ;)

Ceady řekl(a)...

mně příjde, že ať jsem si zkoušela jakékoli brýle, tak měly nějakou vadu a nakonec mám ty, které jsou křivé těmi cuplíky, které ti přiléhají na nos :D. Nevím, jak to jinak nazvat.

v poslední době jsem přemýšlela nad koupí ipodu, ale nakonec vyhrála 16GB paměťovka do telefonu, takže mám o jednu zátěž míň :)

Martina řekl(a)...

ipod je krásnej :)

Teresa Starling řekl(a)...

můžu vědět co to máš za schéma blogu ? : )

T. řekl(a)...

Děkuji :) taky si v nich připadám jak eskymák ale vůbec mi to nevadí miluju je! :)

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)