Beauty Box

Takže, asi tak po dvou měsících čekání, když už jsem to v podstatě vzdala tak přišel. A já měla obrovskou radost, ano obrovskou. Vždyť už jsem ani nedoufala. Ale jak to tak bývá když se na něco se těšíte většinou to nedopadne dobře. Nedopadlo.  
    Po otevření  tubusu na mě čekala tuna krému, hezky voní, po celém vnitřku balíčku, na všech věcech. Když tohle píšu tak je ten balíček uprostřed kuchyně a já na něj smutně koukám a nemám sílu ho vybalit. Říkám si neměla bych ho poslat zpět? Nebo co s tím mám vlastně udělat? 139,- korun není takový obnos, ale když už jsem čekala tak dlouho mám si to nechat líbit? Mám to prostě vzít a snažit se zachránit nějaké věci a nebo to prostě vzít a hodit do koše a zapomenout.. 
    Nevím zatím ten box nechám uprostřed kuchyně a uvidím jak se rozhodnu. Snad mi pomůže Tazzík  až se vrátí domů. 






Takže dámy závidím těm co beauty box došel v přádku.. J

Tínka

Tento článek byl napsán 16.listopadu

0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)