Úvaha


Víte, dělat blog je dost těžké, když nemáte přístup na internet. Může ten jen  snít o tom, že každý den čtete své oblíbené blogerky a jistěže i blogery.
Jeden čas jsem k tomuto měla přístup, bylo to moc fajn. Tahle zvláštní komunita lidí mě moc baví a zajímá. Dozvěděla jsem se spoustu zajímavých věcí. Kam si zajít na výstavu, kde jsou jaké akce, slevy a také rady ohledně kosmetiky.  Ve které já,  se opravdu moc nevyznám.
 Taky mě moc bavilo a vlastně baví publikovat své vlastní články, podělit se o zážitky a čekat kolik lidí navštíví můj blog. A hlavně komentáře, diskuse o čemkoliv. J
Člověk má prostě pocit, že je součástí něčeho řekla bych s nadsázkou úžasného, že někam patří.  Tvořit blog , kvalitní blog, je druhé zaměstnání!  Avšak musí se dělat s „láskou“.
Ani nevíte, jak mi moc chybíte. I když asi nemáte ani ponětí kdo jsem.

Tínka 



Ps.: už se těším až budu mít net!

0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)