Bibione 2012

Ahojky,
  koukám že už všichni začínají cestovat a někam se chystat. Já už jsem, jako loni, na dovče byla. Hned bych se tam vrátila, to mi věřte! 
I když ze začátku to vypadalo, že nám počasí nepřeje, nakonec to dopadlo 30 stupňovými horky..
Moc fotek jsme nepořídili, páč na to tak nějak nebyl čas a ani chuť.

Byly jsme v Itálii, oblast Venezie, město Bibione...

nevím proč se takto přetočila, jinak já na pláži

noční Bibione, pohled z balkónu

Minigolf

neodolala jsem a musela se vyfotit v růžovém křesílku, vypadám jak  blbec

minigolf, v životě jsem to nehrála, takže propadák 

vybíráme tetování henou, nic moc teda

maják

letos jich tam bylo požehnaně, hajzlíci 
Tak jak se vám líbili fotky? Vyrazili by jste do Bibione? Já určitě ano! Už se těším na příští rok, snad nám to vyjde a pojedeme dvakrát! :)

Tínka ...

0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)