The Gates

The Gates

Info: Seriál Gates, je směsí Drama,Hororem a     Thrillerem…
      O co vlastně jde?Nick Monohan se se svou rodinoupřestěhuje z Chicaga do klidné komunity, která se nazývá „The Gates“. Jako šéf místní policie brzy zjistí, že jeho noví sousedé jsou mnohem zajímavější, než by se na první pohled zdálo a vypadá to, že každý ukrývá své tajemství..Najdeme zde upíří, vlkodlačí, čarodějné prvky…je to vlastně taková směs Čarodějek, TrueBlood a The Vampire Diaries, i když nejsou si až tak podobné..


Tento seriál jsem objevila jednou když ho asi omylem pustili na Prima LOVE. Jinak si to nedovedu představit. Už jsem ho tam nikdy neviděla a v programu také napsaný nebyl. Ale první díl mne tak zaujal, že jsem ho musela vyhledat a začít sledovat jak se to bude v komunitě Gates dále vyvíjet.. 




Další informace a hodnocení naleznete na www.csfd.cz
a to ZDE


Doufám že jsem poskytla info o dalším pěkném seriálu, který by vás mohl bavit.


Dejte vědět zda se vám líbí nebo ne, jestli už o něm víte dýl (přece jen je z roku 2010) a máte ho již zhlédnutý.




























Tínka

0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)