Avon

Konečně přijela moje těhotná spolupracovnice (moc jí to sluší) a přivezla mi to co jsem si objednala od Avonu.
Pravidelně nakupuji šampóny a řasenku právě u této kosmetické značky. Vím že to není bůh ví jak luxusní značka, ale mě prostě vyhovuje.
Tak se podíváme co jsem si objednala:

Dva šampónky a řasenka

Šampón pro zvětšení objemu s limetkou a mučenkou


Šampón a kondicionér 2 v 1 s kiwi a mandarinkou

Řasenka seper shock
Řasenku mohu jen a jen doporučit, dělá perfektní řasy, nelepí, nedělá hrudky a vydrží dlouho.
Má hlavně perfektní kartáček.
Hned jak budu moct dám sem foto.
A co vy? Nakupujete u Avonu?? Máte svojí Avonlady, nebo dokonce prodáváte Avon samy? 

Tínka






4 komentářů:

Klára řekl(a)...

Občas katalogu neodolám a určitě mi doma pár Avon věcí leží :)

Dasha Soliman řekl(a)...

Kdysi jsem si z Avonu hodně objednávala, ale teď už moc ne. :) Ale musím říct, že ta řasenka vypadá hodně dobře! :)

slečna L. řekl(a)...

já mám doma strašně moc věcí z avonu. jsem do něj blázen. mám i svou avonlady. :) jinak ty šampony jsou super, taky jsem je používala a občas ještě používám. :)

Simona Dubravova řekl(a)...

kedysi som toho mala z Avonu doma kopu, teraz neviem povedať ;-) ale určite si niečo objednám. Inak tá riasenka vypadá dobre ;-)

simply-cherry.blogspot.com

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)