Dovolená?

Takže za to že jsem zde nepřidala za celý týden žádný článek může moje dovolená (bohužel pracovní). A také těžká neschopnost zavést do nového domečku internet. Ano, jsem flákač! :D
Jinak abych osvětlila tu pracovní dovolenou. Tak tedy abych já a Tazzík v zimě neumrzli tak jsme pořídili krbová kamna. To znamenalo vybourat díru do komínu a to se rovná bordel jak sviňa!!
Dále zazdít díru po odsavači par (stejně nefungoval). Pořád vysávat a následně vyklepávat vysavač (díky bohu za bez sáčkový). Pak jsme ještě přilepovali kachličky na stěnu, za ty kamna, aby to bylo hezký. A to byl zas další binec nad bince..
No takže asi tak... Doufám že mě politujete! :D

Foto jak to dopadlo sem přidám co nejdřív.

Papa Tínka.

3 komentářů:

Unknown řekl(a)...

To s tím vysavačem mě pobavilo :D my jsme si koupili lux, který je jak na sáček, tak bez něj. A teď se nemůžeme rozhodnout, jestli je lepší vysávat do sáčku nebo do té pixly která je uvnitř luxu :D

Tina řekl(a)...

no když budeš vysávat do sáčku tak aspoň nebudeš mít tel lux tak špinavej.. Ono je to o tom co převážně vysáváš.) hihi

Malá Dominika řekl(a)...

Jé to jste si teda užili! :D Ale neboj, rozhodně tě lituju ;)

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)