BEAUTY BOX

Objevila jsem odkaz na stránku Luxury beauty, kde jsou různé recenze na kosmetické výrobky.
Ale hlavně si tam můžete objednat novinku Beauty box!   ZDE 
 Balíček který bude obsahovat dva luxusní kosmetické produkty, nějaké vzorky, časopis, slevovou fann kartičku, nějaké ty informace.


Co na to říkáte? Já už mám svůj box objednaný a moc se těším!! 

6 komentářů:

Nicola řekl(a)...

no tak potom napis ze co ti doslo:)

Terry řekl(a)...

Tak doufám, že se nám pak pochlubíš, co ti přišlo :) Ať vím, jestli do toho jít nebo ne :D

Unknown řekl(a)...

I já ho mám objednaný a nemohu se dočkat :) podle mě je super, že už dorazil i k nám do čr :)

slečna L. řekl(a)...

super, určitě napiš, co Ti přišlo, pak bych do toho šla taky!:)

Kitkami řekl(a)...

o Beauty boxech sem četla, tak pak ukaž, co ti přišlo! :)

Kejmy Tatranská řekl(a)...

Veľmi pekný blog <3.

http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
Kejmy <3.

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)