New in

,-Při nočním náletu na Tesco (nákup potravin aby jsme neumřeli hlady) jsem se všimla jednoho koše. Ano ano, je to koš s kosmetikou od F&F. Vždy mě docela zajímala, co tam mají a tak. No neváhala jsem a do toho koše jsem se podívala, nevěděla jsem co si vybrat dřív. Ve slevě tam byla rtěnka, pudr, tužky na rty, laky na nehty (krásné odstíny!!), atd..
Tak jsem si do košíčku přihodila dvě tužky na rty, každá za 90,-...
Trošku jsem se bála těch odstínů, ale nelituji...




tak takhle vypadají na ruce..
Určitě je někdy na mě uvidíte. :)
Máte se na co těšit!

Tínka


Chci Vás ještě pozvat na jednu super giveawey!!

Soutěžte o botky se stránkou topanky.sk
Klikejte ZDE
Hodně štěstí!!

2 komentářů:

Vera Paradis řekl(a)...

pekné veci si si nakúpila :)) sledujem ťa :)

Evi_F řekl(a)...

Já tu cenu do videa doplním :)

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)