News

Dneska jsem byla s Tazzíkem jen tak omrknout obchody. Joo takových věcí co se mi líbilo, no hrůza.
  V C&A jsme si všimli, že kdo má mobilního operátora O2 (nechci dělat reklamu) tak má 25% slevu na kalhoty.
  Tak jsme toho využili a pořídila jsem si další elasťáčky do šatníku.
Už jsem si tam jedny taky pořídila (shodou okolnosti taky na podobnou slevu), jsou to ty tmavší. Jsou pohodlné a mají jinou látkou dělané boky nohavic.

  Dál jsem si ještě pořídila (už bez slevy) "muckací" svetr. Je to taková zvláštní barva. Fotoaparát ji nezachytil správně. Bohužel už je tma a já se momentálně nemám kdy k focení za světla dostat...

Nové kalhoty, svetr a starší kalhoty.
Vše C&A

Další milou věcičkou jsou zelenkavé náušničky od manželského párečku! 
Moc moc děkuji, miluji zelenou!



Vím že kvalita fotek je nic moc. Pro příště se polepším! Hlavně bych si měla sehnat nějaký jednoduchý program na úpravu  fotek. Nějaké doporučení??

Tínka

7 komentářů:

Vera Paradis řekl(a)...

vyzerá to veľmi pekne:)

Sandra řekl(a)...

pekné new in :)
a na úpravu fotiek :picmonkey , pixlr, pizap , photoscape ..

http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

Vivi řekl(a)...

"muckací" svetr je dokonalost sama! ;-)
Vivi

Kristýna Davidová řekl(a)...

to abych do C&A taky zašla! :)

Markéta řekl(a)...

Moc pěkné naušnice

Verr řekl(a)...

Ten svetr má krásnou barvu :)

Veri řekl(a)...

Ty náušnice jsou supr :-)

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)