Rozbřesk část 2.

Bylo to nádherné, strhující prostě úžasné. Kdo na tom ještě nebyl, dělá velkou chybu! Musíte vidět..
   Brečela jsem jako malá, husinu jsem měla po celém těle..
Není to jen romantický film, opravdu, akčních scén tam bylo až až..
   Jinak určitě doporučuji shlédnout i předchozí díly a přečíst si knihy.. Ať opravdu víte o co jde..



Svetr C&A, elasťáky C&A, kabelka z Itálie


Jani a Já....
Fotky jsou foceny telefonem, u kina už bylo šero, tak se omlouvám za kvalitu fotek, přesto jsem je chtěla ukázat..

Tínka



PS.:  Byly jste na tom? Nebo se chystáte? Jak se Vám líbil film??


2 komentářů:

Sandra řekl(a)...

so sesternicou sme chceli ísť :) len nemáme kedy :P

http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

Anonymní řekl(a)...

Už jsem tu možnost vidět poslední díl měla. Byl parádní, ale musím říct, že mi docela vyrazil dech. Četla jsem pouze první knížku, takže jsem nevěděla, jak to nakonec bude :)

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)