Mary-Kate a Ashley Olsen

Moje velká dětská láska! I teď když je vidím mi příjdou překrásné.
Když mi bylo tak jedenáct, tak jsem si jejich obrázky vystříhavala a lepila do velkého sešitu - jsou celkem tři. A pořád je mám! Hihi


Mary-Kate Olsen a Ashley Fuller Olsen jsou americké herečky - dvojčata, která se narodila 13. června 1986 v Sherman Oaks v Los Angeles,USA. Ashley je o dvě minuty starší. Tato dvojčata mají ještě dva sourozence mladší sestru Elizabeth a staršího bratra Trenta. Sestry říkají, že jsou nejlepší přítelkyně a že by nechtěly žít odděleně.

                                                                                                      obrázek z jejich nové knihy

Filmografie:


  • 1993 - Double, Double Toil And Trouble - Měsíční kámen
  • 1994 - How the West Was Fun - Jak byl dobyt západ
  • 1995 - It Take´s Two - Malé dohazovačky
  • 1998 - Billboard Dad - Táta z plakátu
  • 1999 - Passport to Paris - Výlet do Paříže
  • 1999 - Switching Goals - Gólová výměna
  • 2000 - Our Lips Are Sealed - Sestry v akci
  • 2001 - Holiday in the Sun - Sestry na Bahamách
  • 2001 - Winning London - Sestry v Londýně
  • 2002 - Getting There - První jízda
  • 2004 - New York Minute - Jeden den v New Yorku

Dvojčata Olsenovy mají, už od svých devíti let svou vlastní značku, která se jmenuje Elizabeth and James. Značku pojmenovaly podle svých dvou sourozenců. Pod touto značkou se začaly vyrábět dámské oblečení, kosmetika, hračky, hry a knihy.
Nejou krásné?


No já vím že tohle není zrovna post, který by jste si představovali. Tak se omlouvám, alej a si prostě nemohla pomoct a musela jsem to sem dát!

Zdroj

6 komentářů:

Christine řekl(a)...

Napsala sem ti mail ;)

Káťa řekl(a)...

Nejskvělejší:) ony!
http://mumsaidicould.blogspot.com/

Bea S. řekl(a)...

I love the Olsen twins *_*
And I really want to buy ''Influence'' but I can't find it in my country :(
New York Minute is one of my favorite movies <3

xx

Malá Dominika řekl(a)...

Jsou nádherné! :)

Le Plee řekl(a)...

ony sú viac než skvelé....

Vanda řekl(a)...

super sú! tiež som ich zbožňovala :)

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)