sweet Italy

Ahojky,
  jak tak koukam na ostatní blogy tak všichni se teprve chystají k moři a já už tam bohužel byla. V květnu jsem nasedli na autobus - směr Bibione. Měla jsem docela strach, odjakživa jsem na cestování nebyla. Ale nechala jsem se ukecat a uznala že dovolenou bych si opravdu zasloužila. Balení byla naprosto šílená věc. Vůbec jsem netušila co si mám s sebou vzit. Na netu psali že tam má bejt zima, brr. Ale nakonec to celkem šlo, dokonce jsme se i koupali.

Spousta nádherných masek, ale tak dlouho jsem se rozhodovala až jsem si žádnou nekoupila. Nevadí! Pojedem zas.

Každé ráno snídaně na balkóně. Ještě bych asi spala..

Prostě jsem neodolala a musela jsem se tam prostě namačkat :D

Hned bych se tam vrátila..
Já a Tazz u fontány co slouží jako kruhový objezd.



0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře :)